Kızlar isim konusunda bi türlü karar veremiyoruz. 28. Haftaya giricez oğlusumla . Eşimle karar vermeye çalışıyoruz, hep biri bi yorum yapıyo aileden kafam karışıyor. Egehan, ege alp yada Ekin Ege düşünüyorduk. Soyadımız kısa olduğu için hep 2 isim baktık. Sizce 2 isim mi olsa yoksa sadece Ekin yada Ege mi 🙄🙈