Ara öğün olarak genelde yapıyorum ama sebze ağırlıklı sevmiyorum meyve ağırlıklı yapıyorum.
Dondurucuda genelde her çeşit donmuş meyve olur ama taze yapacaksam buz kullanıyorum.
Şeftali+yulaf+süt+badem+bal bu aralar favorim. Yine muz+ yulaf+ bal+ tarçınlı da güzel oluyor. Ispanak vs ile yaparken mango çok güzel bir tat veriyor. Bir de genelde avakado kullanıyorum ona da chia tohumu veya keten tohumu çok güzel oluyor. Farkettim de benimki evde ne buldum kat karıştır oluyor 😂😂