Tatlışlar ben doktora gittim 2 gün önce şuan 29+5 iz. Bana bebeğin başı sol kasığında dedi çok fazla yürüyüp egzersiz yapma kendini yorma erken doğum demiyorum ama risk oluşur dedi 2 hafta kendini çok koru dedi. sürekli kafama takılıyor elimde olsa her hafta doktora gidicem artık. Bu durumu yaşayan var mı aranızda benim ilk hamileliğim o yüzden bilmiyorum. Ya da normal mi böyle durumlar. Bir sürü alıncak gidilcek işler var çok ağırlaşmadan halletmek istiyordum bu haftalarda. Ne yapsam bilemiyorum