Deletedmom93428 Esraali ya bir tuhaf oluyor ben de tahlil verdiğimde mesela bir sonucumda değer dışı diyor kırmızı renk olmuş oluyor ama doktor iyisin diyor🤣çözemedm🤣🤷♀️
Esenburhan123 Esraali karnın aç ama onu içtiğin için şeker yüklenmiş oluyor 1. Saatte normal içmeden olsaydı o açlık olurdu
zehranurr Esraali benimde 1 saat tokluk 50 gr yükleme olmuştu 125 çıktı doktorum bir problem olmadığını söylemişti canım