BusraUras Samira67 ben çok memnunum 😊 normalde de giyiyorum hamilelikte de çok rahat. Bu hafta a101 e gelecek 300tl ye.
Anesanne Samira67 ben ameliyathanede çalıştığım için aldım. Her gün akşama kadar ayak üstünde rahat olması gerekiyor. Çok da memnunum. Şimdi de gebelikte dışarda giyiyorum. Bence ayak sağlığı çok önemli o yüzden verdim o parayı