Elif5305 Arkadaşlar merhaba. 36+4üz 😊🤲🏻 İnşallah haftalar kaldı kuzuma kavuşmaya rabbim herkesi kavuştursun sağsağlim. Ben bunca zaman hiç şişmedim şu son haftalarda sıcaklarında etkisyle ellerim ayaklarım parmaklarım şişmeye başladı. Özellikle ayaklarım okadar acıyor ki gerimgeerim geriliyor sanki yırtılıcak gibi . Topuklarım çatlqmış biraz . Sabah uyandığımda ve gün içinde hissediyorum. Ne yapmam lzım bi önerisi olan var mı bu acıyı azaltmak için ..
Betlgkcee Elif5305 benimde aynı sorunum vardı sismekten yerimden kalkamiyodum fazla şişme doğum habercisi oluyomus 35.haftamda dogurdum malesef 3 hafta bitmek üzere hala hastanedeyiz dikkat edin kendinize
Aleynaozkayaa Elif5305 bende 30+5 haftalıgım ama çok şişiyorum ödem var 😢 bide bacaklarım öyle agrıyor ki nereye koyacagımı şaşırıyorum yürüyüş bide soguk su iyi geliyor ayaklarıma
yakamoz Ah nasil da iyi anlıyorum sizi. Hele ki ellerim öyle fena ki uyuşuyor, agriyor, kullanamıyorum. Çok yoruldum artik 😢
Sinemkurtkarakussk35 Ben 29dan beri şişiyorum oldum39+4 hala şişim acılar ağrılar uyuşmalar sızılr cabası hala ne doğurdum nede çözüm buldum ayaklarım hayatımda ilk defa mantar oldu şişlikten tırnaklarım batıyo iltihaplanıyo. Biraz beklemek gerekcek sanırım😒