Ade1221 Merhana güzel anneler. 13+5te kanamam oldu hemen doktora gittim kesenin altında kan birikmesi yani hematom olduğunu belirtti. Hala tedirginim başka yaşayan annelerimiz varsa benimle tecrübelerini paylaşabilir mi ? İlaç olarak progestan kullanıyorum.