Arkadaşlar gebeliğimi çok erken öğrendim, kayıplarım olduğu için tedbirli olmak istedim. Şimdi de zaman geçmiyor sanki🤦🏻♀️ 11+5 teyiz gıdım gıdım ilerliyoruz. İlk gebeliğimde her şey çok hızlı geçmişti 1 ay sonra kontrol var derdim, birden gelirdi kontrol günü. Bir anda karnım büyüdü 20 li 30 lu haftalar çok hızlı geldi. Ama şimdi gün gün gidiyor ve günler de sanki geçmiyor. Sizde de böyle mi yoksa hızlı mı ilerliyor??