Merhaba Arkadaşlar bu gün çok şiddetli bir bel ağrım var ve dogrulamıyorum sürekli cenin pozusyonunda kalmaya çalışıyorum anca öyle hafifliyor bunun sebebi nedir doktora gitmek istemiyorum sürekli önümüzdeki hafta zaten kontrolum var ama bu agrının sebebini anlayamıyorum sanki çok çok ağır bişey kaldırmışımda belim kopucakmış gibi böyle olan varmı geçmesi için ne yaptınız yazarmısınız🤕🙏🏻