Derya0777 hiç korkmayın süreci hızlandıracaktır inslh çünkü bebeğin haftasından fazla içerde kalması daha riskli sadece sancıyi doğru nefesle karşılayın mümkünse de hareket halinde olun nst bağlanmamış sa gezerek yürüyerek eğil kalk yaparak sancıları karşılayın doğru nefes alıp verin çok önemli yorulmayın ki doğumda lazım olsun size enerji şimdiden geçmiş olsun sağlıkla gelsin inşallah