Ataly öncelikle doktorumuz harika bir doktor Allah iyiki karşımıza çıkarttı yani iyiki ilk gittiğim doktorla problem yaşadım ve bıraktım kendisini. sonra hayat hastanesi gerçekten ebeleri hemşireleri çok iyidi benim şansıma ameliyattaki ekipte çok iyidi hemşireden personele anestezi doktoru ebemiz hep basimdalardi beni yalnız bırakmadılar hiç benim suyum geldi 19.00 da 21.50 de ameliyata alındım yemek yediğim için beklediler 1 saat kadar ben normal doğumu bekledim 40+3 de doğum yaptım rahim kaslarim dar olduğu icin doktor sezeryan önerdi bebegimin sağlığı için sezeryan kabul ettim ama iyiki de sezeryan doğum yapmışım ddm 3 4 gün bi ağrınız oluyor illa ki ama sonrası rahat ben 20 gün oldu doğum yapalı 5 gündür yalnızım annem gitti he tabi herşeye yetişemiyorum evde bi bocaladım 😂😂😂 ama temizlik ve yemegimi tek başıma yapabilecek kadar iyiyim
araştırın embiye hanimi memnun kalırsınız