nur97 Canım benim 8. Haftamda kanamam olmuştu. Doktorum kanama alanın olduğu için ara ara küçük veya büyük kanamaların olabilir demişti ve progestan diye bir ilaç verdi. Bir ay kullandım ve tamamen kayboldu hepsi. Çok şükür sağlıklı bir şekilde ilerliyoruz. 23 haftaya kadar geldik 🙏🏻 İçini ferah tut, ağır işler çok yapma dinlenmeye bak yine sen ☺️