Haydi kızlar previa öyküsü olanlar ; ne zaman öğrendiğini, öğrendikten sonra nelere dikkat ettiğini, kaçıncı haftada olduğunu, doğum yapanlar nasıl doğum geçirdiklerini , kanama yaşayanlar ne durumdan sonra yaşadığını , yazsın hep birlikte bilgilenelim 😇