Arkadaslar kocaeli mobeskodan dün bebek mobilyasi aldik.kredi kartina taksitle aldik.alirken çokta içime sinmemişti ama bulamadigimiz icinde mecburen aldik.bugün vazgeçmek istiyorum mağazayı aradım ama kapalıymış sizce böyle birşeyi kabul ederler mi bilginiz var mı