Sakinem212 Karnım belime sancı giriyor uzandım hala geçmedi adet sancısından bir tık fazla leke kan vs gelmedi niye böyle oldu sizce doktors gitmeli miyim?
Zeynep_18 Sakinem212 buraya yazmak yerine acile gidin bence illa kanama mı olması gerekiyor, şiddetli diyorsunuz ağrı için sonuçta
Sakinem212 Deniz59 çok şiddetli bir şekilde oluyor öyle hafif değil normal doğum sancısı gibi belime giriyor.
Sakinem212 minikprensimmm123 yerimden kalksam felç oldum ağrıdan eşimde gelmedi mübarek biraz hafifledi gibi ama tekrar Başlıyor ilk defa böyle bişey oldu 0
utopikegitimci Benimde öyleydi uyuyayım dedim geçer diye 3 saat sonra 1 ped dolusu pıhtılı kan geldi. Doktora gitmekte fayda var
Sakinem212 utopikegitimci ilk defa böyle oldu doktor düşük tehliken yok gayet iyisin demişti 2 doktorada gititm demek anlık oluyormuş ağrı biraz geçti devam ederse gidecem geçmezse acile gidiyorum eşim yolda bdklemedeym
utopikegitimci Sakinem212 geçmiş olsun benimde öyleydi adet ağrısının kat ve kat fazlası bel ağrım vardı. Şimdi 1 haftadır kanama ile uğraşıyorum dikkat edin uzanın hep
Sakinem212 utopikegitimci dikkat ediyorum karpuz ağırdı taşıdım ondna oldu sanırım kızımda hamileyken halı bile yıkardım bişey olmazdı bunda 5 kg dan fazla taşısa kasılmam oluyor tamamen geçti ağrım leke falan bile hemen doktora giderim öyle sorumsuz değilim