Deletedmom_5 Mihrimahinannesi bende ilk zamanlar çok yemek istemiştim doktorum sucuk salam pastırma sosis gibi seylerden uzak dur demisti ☹️
Burcuckmk Mihrimahinannesi her gun yenilen seyler değil bunlar yiyebilirsin bence Ben her canim istediği seyden yedim
Serapem Mihrimahinannesi ya yenir tabi sanki hergun mu yeniyor kuzum millet ne ilaçlar yuta yuta dogum yapıyor bu kadar şeyle stres yapmayın lutfen
yamacinannesii Mihrimahinannesi ben bazen yiyorum yani sucuk yiyorum hatta haftada 1 2 yiyorum bazen 1 ay yemiyorum canım nasıl isterse yani
MommySharkdutdutdutut Yok yani başka birsey olsaydi 😂 Allahinizi sevim bi yemeden once sorun Birşey olmaz ama yedikten sonra olurmu demenin anlamı nedir ki olsa biz ne yapabiliriz
Nilduru Mihrimahinannesi valla ben herseyden yedim abartmadan dozunda oldugu surece bisey olcagini zannetmiyorum
Mihrimahinannesi Ya öyle şeylere bende inanmıyorum ama bir sürü söylenti duyuyorum bu seferde ya olursa diye pişmanlık duyuyorum o yüzden sormak istedim ama içim rahatladı şuan bunları okurken hepinize teşekkür ederim 🙏
Rabia112 Mihrimahinannesi ben iki gün önce diş ağrısından dolayı parol içeyim dedim. hapın arkasına o an bakmadan parol sandım ancak vermidon içmişim. Ablamı aldı bir telaş ama ben nasıl sakinim 😄 içtim artık ne yapayım yani kötü bir durum olursa gideriz hastaneye dedim ama olmadı çok şükür 😄😄
mavi_kus Mihrimahinannesi işlenmiş çiğ etlerden uzak durulması gerektiği söyleniyor bakteri vs den dolayı bende bilmeden salam yemiştim öğrenince bir daha yemedim. Aşermediğim sürecede yemem artık napalım 🤓 sizde artık yemişsiniz inşallah bir şey olmaz diyelim bundan sonrası dikkat edersiniz 🥰
Rabia112 mavi_kus evet hatta rahme uyarı verdiği için doğumu başlatma olasılığıda varmış. Doğurayım diye Beş altı tane içecektim zor tuttular beni 😄😄
Ozge890 Mihrimahinannesi bisey olmaz sadece salam dan uzak dur ama sucuk pastırma güzel pisirirsen biseycik olmaz abartmadigin sürece ben her zaman yedim bieeyde olmadı
zllcnlky Mihrimahinannesi normalde uzak durulması gerekir ama ben canım çekince yedim. Canin cok isterse tuketebilirsin bence, hamilelikte kimi zaman dayanilmiyor. Tabi ki sürekli olmamalı. Bide ben pişirerek yemiştim, ne kadar fark eder bilmiyorum ama