Mervish00 ben daha önce düşük yaptım ama öyle az miktarda kan gelmedi bende. Sancı ile beraber adet kanı gibiydi başta, sonra öyle çoğaldı ki. Kovalarca kan kaybettim ben resmen, dur durak bilmedi en son şoka girmişim zaten gözümü hastanede açmıştım. Allah yaşatmasın kimseye aylarca kendime gelememiştim. Sizin ağrınız vs var mı ve de devam eden kanama?