Hamişler merhaba, 17 haftalık hamileyim yazları hep sırtımda mantarlar cıkar. Hem sıcak ve terden dolayı hemde saçlarım uzun cok kasıntıdan dolayı. İlacla destekler giderlerdi. Su anda hamile olduğum için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum doktorum cildiyeye gidip yine hamile olduğunu söyleyip ilac yazdırabilirsin dedi ama ben sizlerinde fikrini almak istedim. Benim gibi bu sorunu yazın yaşayan Var mı acaba