YelizYildirim mucizem42 bugün 5 haftalık olduk. Henüz doktora gitmedim ☺️ 1 hafta daha beklemeyi düşünüyorum keseyi görebilmek için ☺️
Seherdmrkl mucizem42 ben de henüz keseyi tek gördüm iki hafta sonra tekrar gidecez inşallah hem kalp sesi dinlemeye hem bebeği görmeye ☺️
SusamTanecigi mucizem42 bugün 6+6 günlük salı günü duyduk çok şükür Rabbim bekleyen herkese nasip etsin 🙏🙏
mucizem42 YelizYildirim bekle canm ben 4 haftalıkken gittim kese küçük dediler iki hafta sonra gel dediler gittim hala kese durumunda imiş moralim bozuldu kalp atışlarını duyarım demiştim duymadım
Seherdmrkl mucizem42 ben de çok korktum acaba sağlıksız gebelik mi die 6. Haftadayiz nasıl bebek görünmez flan die ama sanırım bazılarında 7 8 haftaya kadar görülmeyebilirmis
Seherdmrkl mucizem42 evet doktor hamile olduğunu unut sadece kendine dikkat et ağır iş yapma bol bol su iç içini ferah tut dedi. Ama sürekli aklımda bakalım hayırlısı olsun
mucizem42 Seherdmrkl bana gec döllenme olabilir iki hafta sonra gel dedi ama moralim bozuldu iki hafta bekleyecek de içim içimi yiyo
mucizem42 Edshgl için rahat etmiştir canm benim net tarihde belli değil ar t dönemine göre 9 haftalık ama ultrasonda 6 haftalık geç döllenme olabilir d di net bı tarihde yok bende
Seherdmrkl mucizem42 beklicez abla yapacak bir şey yok yiyecek ekmeği varsa Allah izin verir tutunur zaten