Arkadaşlar merhaba,
Bebeğimin giysilerini tek bir yerden H&Mden aldım. Fakat yeni doğduğunda giymesi için hep 1-2 ay beden tercih ettim 56 cm. 0-1 aylık hiçbir şey almadım. Yorumlarda genelde oranın kalıplarının ebebeke göre büyük olduğu yazıyordu. Şimdi de kararsızım acaba hata mı oldu, birkaç takım 0-1 ay 50 cm almalı mıyım? Doktorum da bebek 3.000-3300 gr gibi doğar diye tahmin ediyorum dedi.