Tugbacandy Sevgili anneler dün bir kaza gecrdim karnımın üzerine dustum 7 aylık hamileyim ama karnimda kırmızı iz oluştu kızarıklık bebekte doğum olduktan sonra çıkmaz dimi
Tweety1 Tugbacandy bebekte çıkacak izzdn öncesi sizin doktorunuza gözükmenizde fayda var haftanız ileri geçmiş olsun 🤲🏻
yamacinannesii Tugbacandy Yani daha önce düştüm bebeğime bişey oldu mu diye konu açanı gördüm ama karnımın üstüne düştüm diye yazınca dedim herhalde birşey olur mu yardım edin falan çıkıcak sandım ay bi garip geldi
[silindi] Doktora gittiniz mu plasenta falan önemli baktirin bir sey yoksa dogduktan sonra ne cikabilir ki?
Tugbacandy Tweety1 hemen gittin doktora zaten sağlıklı çok şükür ama şimdi etrafındakiler Dr diyorki karnında oluşan iz ondada cikicak deyince benimde aklımı karstirdilar
Tugbacandy yamacinannesii ama öyle demeyin yani size garip gelebilir ama yaşamayan bilemez kimseye de yaşatmasın rabbim
Tweety1 Tugbacandy etraf herşeyi der etrafa bakmayın siz Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz 😍🤲🏻 Tugbacandy