Gokalptugcee Bende 38+1 im nişanım gelmedi ara ara hafif kasılmalarım oluyor o kadar ki çok hissetmediğim halde nst çıkan kasılmalarım bile gözüktü . Bir hemşire olarak söylüyorum nişanınız geldiyse bu kadar süre gitmemeniz iyi olmamış hissettiğiniz sancınız olmayabilir ama nst de çıkan kasılmalarınız olabilir, suyu azalmış olabilir yinede bakılmasında fayda var daha beklemeniz gerekirse doktorunuz söyler evinize gider içiniz rahat bir şekilde beklersiniz ☺