Merhaba ben 33 hafta hamileyim son üç gündür el ve ayaklarımda anormal şişmeler var. Özellikle ayaklarım 37 numaradan 42 ye çıktı arı sokmuş gibi desem az kalır gerçekten. Her gören nolmuş ayağına diyordu zaten. Ne denediysem inmedi ödem geçmedi. Bende gebelik zehirlenmesinden şüpheleniyordum çok korktum. Dün gece saat 3.30 gibi kendi kendime uyandım ayağımı biri sıkıyormuş kan gitmiyormuş gibiydi sanki. Sonra stresten midem de bulanmaya başladı. Eşimi uyandırdım acile gittik. Önce kadın doğum acile gittik orda tansiyonuma ve nst ye baktılar herşey normal dediler ve erişkin acile yönlendirdiler normal acile yani. Gittim orda da önce kan tahlili yaptılar. Albümin değerim 2 çıkmış düşükmüş ve proteinim de düşük çıkmış. Sonra idrar tahlili yaptılar sanırım idrarda protein kaçağı var mı diye eğer varsa gebelik zehirlenmesi belirtisiymiş ama çok şükür bir şey çıkmadı. Albümin için de bir şey demedi doktor eve yolladı ilaç krem vs. yazmadı öneride de bulunmadı su iç ya da çok içme gibisinden falan. Ayaklarım hala şişler ayakta duramıyorum zonkluyorlar. Ne yapacağımı şaşırdım açıkcası. Herkes yaz sıcağından ödemdir o falan diyor. Aynı durumu yaşayan var mı? Su içiyorum, tuzlu yememeye çalışıyorum, yürüyüş de yapıyorum masaj da yapıyorum ama geçmiyor 🤷🏻♀️