ErsiNuray Kizlar haberlerde ozel hastanelerde NORMAL DOGUM ucretsiz olcak denildi net bilgisi olan varmi
SemraErkann ErsiNuray gerçekten mi sanmam canım her gelen bedava olsa İnan doğumların hiç. Biri sağlıklı olmaz önemsemezler yani
Zee88 ErsiNuray bende şimdi onu dinledim sonrada internette bir haber buldum ama zannedersem tam olarak uygulamaya geçmiş birşey değil.. https://www.google.com.tr/amp/s/www.sozcu.com.tr/2013/ekonomi/ozel-hastanede-dogum-bedava-259139/amp/
deletedmom28 SemraErkann inşallah öyledir canım yoksa devletteki olur ortam bu da hiç hoş değil bence
SemraErkann deletedmom28 bilmem ki canım bu seferde sağlıklı bir ortam Doğum olmaz zannetmez önemsemezler nasıl olsa ücretsiz diyerek baştan savma olmasın sonra birde orası var
deletedmom28 SemraErkann aynen öyle özelinde bi farkı kalmaz öyle bi saçmalık varsa üç beş kişiyle aynı yerde doğum yapacaksam söylesinlerde özeli bırakıp devlete devam ediyim aynı düzen olur nasıl olsa
Ilkgozagrimiz Ücretsiz dedi önceden hastanelerde yer olmahinca özele gidiliyodu takibi olmadı icin bide acil oldugu icin özel hastaneler almiyodu ondan bahsediyo tamamen ücretsiz demiyo
demiray Şahsen bende ücretsiz olmasını istemem ama belli bi kısmı devlet karşılayabilir diğer türlü cidden ne farkı kalacak devlet hastanesinden? Hastalar çoğaldıkça ilgi alaka kalmaz ki. Zaten özel ilgi görmek istediğimiz için özel hastaneye gidiyoruz
Ozlem16 2500 ise 1500 devlet ödese oda yeter:) tamamen ucretsi olamaz bunu hicbir özel hastane kabul etmez ve dolar taşar özellikle suriyelilerden gecemeyiz
AslhanDzenli Ozlem16 Suriyeliler insan değil mi ? ya da onların bebekleri bizimkinden değersiz mi ? Önce karşınızdakine “insan” olarak bakın olaya Allah aşkına ...
masisi Videosunu da çektim. Bugün dinledim haberlerde özel hastanelerde de normal doğumu sgk karşılayacak. Resmi gazete de yayınlanmış haber. Sadece suda doğum isteyen 1200 tl fark ödeyecekmiş