Mel05 Edda tskler ozaman test yapalimi dediler? Benimde dogkum.yakin ozel.hasdabede dogum yapcam. Birde 200-300 ozelden test yaptirmak isdemiyorumda. Devlet herkesede yapmiyor diye duymusdum.
Edda Mel05 rica ederim yaptılar direk ama eşimde de belirti vardı belkı de o yüzden yapmıslardır testimiz pozitif cıktı sizde gidin yaparlar belkı de sonucta zorunlu istiyo hastane
Mel05 Edda gecmis olsun cnm muhtemelen temasli felan diye yapmislardir belkide. Neyse bende bir gidip sorayim bakalim
Ayseonay Edda evet canım bende 30 haftalığım belirtileri vardı hala da hastayım baya senin çıkmıştır herhalde sonucun merak ettim
Ayseonay Edda çok geçmiş olsun canım doktorunla konuştun mu sanırım kan sulandırıcı kullanman gerekiyor
Edda Ayseonay kadın doğum doktorumla konusmadım hamile olduğum içinde ilaç vermiyorz dediler parol içtim sadece teşekkür ederm cnm