yaren-1 Merhaba güzel anneler, isim konusunda kararsız kaldım fikrinizi alabilir miyim yaman mı güzel yamaç mı 🌝
Gull_94 yaren-1 😂aynı ıkılemı bende ysadım ama yaman sankı soylenıs olarak daha kaba geldı bana bız Yamaç koyduk ısmını😇🌸
yaren-1 Gull_94 evet söylenirken Yaman sert gibi ama havalıda gibi ama yamaç daha hoş 😂 sağlıkla büyüsün bebişiniiiz 🧿