Benaytemel 34+4 🥳 şu an ödemli ve alev almış ayaklarımı kovaya koymuş soğutuyorum.. çok zor olmaya başladı. Gece uykusu şimdiden haram. Bebeğim bir makat gelişe dönüyor bir baş gelişe dönüyor. 2500 gramız.. henüz gün verilmedi normal doğumu bekleyeceğim dedi doktorum çatı muayenesi yapılır 2 haftaya eğer uygunsak bekleriz normali değilsek o zamana verir günü diye düşünüyorum bu arada sizlerin nasıl kiloları haftalarınıza göre🤲🏻 Bir de bebeğim her hafta 100 gram civarı alıyor sizin nasıl