Kızlar daha önce post açmıştım. 9 haftalık hamileyim, şu an Her şey yolunda. Haftaya eşimin yanına gidiyorum memlekete( ben zorunlu hizmetteyim ) hala haberi yok gidince sürpriz yapacağım . Ne yapsam diye düşünürken aklıma bu geldi. Getir den emzik söyleyeceğim. Kapıyı ona açtıracağım. Sizce nasıl fikir 😂 bazılarınıza da fikir olur diye yazayım dedim 🙈