Hosgeldinbebek Son regl tarihim 2 haziran kızlar, sürekli ağladığım için eşim şüphelendi ve test aldık😁 5 tl lik olanlardan, az önce yaptım https://imgyukle.com/i/jRWW4n https://imgyukle.com/i/jRWW4n
Hosgeldinbebek Hosgeldinbebek eğer gerçekten gebeysem, yeni bi belirti daha ekliyorum sürekli ağlamak, dengesiz ruh hali
boncukbiranne Benim de böyleydi ve şuan 15 haftadayim inşallah sizinde vardır kan verin çok çok yeni bir gebelik gibi
Maysa39 Benim de böyleydi 8 haftalık hamileyim:) ilk zamanlarda bendeki belirtiler ağzımda metalik bir tat vardı kasıklarım ağrıyordu duygu seli yaşamadım :)