Ebrumihrimah Derya0777 bana da suni sancı verdiler ahic bir şekilde acilmam olmadı kızımın da kalp atışları düşmeye başlayınca riske atmadan sezeryan oldum Sancılar geldiginde duşa girdim yürüdüm squat yaptım ama yinede açılma olmadı
Asyaayaz1 Ben ilk doğumumu suni sancıyla Doğum yaptım her Doğum zor tabiki ama acı eşiği ve vs farklıdır yani çevrede abartılanlara kulak asmayın👌