Ygzaras ya bence canım birsey diyim mi bu kişiden kişiye değişiyor bünye meselesi sanırım bazısı hiç birşey hissetmezken bazısı günlerce ağrısını çekebiliyor herkeste aynı değil. Ben mesela cok kolay atlattım iğne oldum geldim sonra iğne olduğumu unuttum bile yani bende abartılcak hiç bir durum olmadı.