Elifggnc Bu biraz beklentiye göre değişir, ben doktorumdan rahatlık özgüven ve doğru işlem beklerim. Süleyman hocayı zorlu iki kaybımda tanıdım. Yaptığı tüm hamleler aldığı tüm kararlar yerinde oldu. Sonunda gebelik pozitif oldu 35. Haftaya geldik. Ultrasonda detay verir, fotoğraf yakalar, karın kilo vs. hepsine dikkat eder, sizin kilo takibinize bakar fazla ise fazla der. İnanılmaz rahatlatıcı bir üslup ve tarzı var bana göre. Kanamam oldu kaç kere, onun sayesinde ben de rahat oldum. Neyse onu söyler ama incitmeden. Ben çok doktor gezdim öncesinde. Doktorumu inanılmaz seviyorum, iki arkadaş da yönlendirmemle doğum yaptı onunla, biri ikiz, memnun kaldılar.