Nazlican1994 Hanımlar merhaba, Cuma günü kontrole gittiğimde şekerim yüksek çıktı ve diyet verdi doktor diyete başladım. Bugün şekerimi ölçtüğümde açlık 74 tokluk 122 çıktı. Sizce iyi mi ? Hamilelik şekeri hakkında bilgim yok bilgilendirirseniz çok sevinirim 💙
Asel4220 Nazlican1994 merhaba ilk gebelikte yaşamıştım diyeti sıkı uygulamak kaçamak yapmamak lazım günlük diyetim de 4 porsiyon süt ürünü vardı örnek 2 bardak süt 1 kase yoğurt 2 bardak ayran,veya 2 bardak süt 2 kase yoğurt bi parça peynir gibi kahvaltı da 1 kibrit kutusu peynir salatalık domates 5 zeytin 1 yumurta 2 dilim ekmek kepek veya çavdar akşam öğlen yemekleri sebzeler 6 8 kasık 3 kasık bulgur pilavı veya 2 dilim ekmek bol salata yoğurt et olduğunda el içi boyutunda 4 köfte veya balık duyana kadar serbest yemeklerden 2 saat sınra ara öğün ben ara oyunde 1 meyve ve 1 bardak süt yapıyordum ara öğünden 2 saat sonra diğer öğün gece yatmadan 2 saat önce yemek kesilmeli
Asel4220 Nazlican1994 diyetle şekeriniz düzenli olacak gibi insüline gerek kalmaz boyle devam ederseniz
Nazlican1994 Happyasya 255 çıktı yükleme sonrası şuan düşük çıkıyor çok korktum ama bebeğe zarar verecek diye inşallah diyetle düzeltirim
Happyasya Nazlican1994 yüksek çıkmış ben diyete devam ettim ara sıra kaçamak yaptığımda 180 leri gördüm kaçamağa gelmiyor şakası yok doktor kızdı🤦♀️
Asel4220 Nazlican1994 diyet doğuma kadar devam edilmeli bu diyet sayesinde çok sağlıklı besleneceksiniz 😇