orkide21 Merhaba 39.haftadayim şu an 37.haftada gittiğimde benimde suyum fazlaydı. Şekerim yok çok şükür, bi önceki gebeliğimde de fazlaydı bir sıkıntı yaşamadım, bebeğim gayet sağlıklı doğdu. Şimdi ki gebeliğimde gayet sağlıklı ilerliyor, meyveyi azalt dedi sadece.