Huhuu Haftada Bi anda gelen ishal ve öğürme şeklinde yoğun bulantı normal midir? Sizce nasıl bi yol izlemem gerekiyor yardım lütfen
Sibelgulerbaylan Huhuu bende 10+4teyim aşırı bulantım oluyor yiyemiyorum yersem kusuyorum :( ama ishal yok
Huhuu Sedaa6025 psikolojik olarak zor Bi hafta geçirdim üstüne böylede olunca korktum valla şuan biraz da olsa rahatladım inşallah normaldir