Kızlar kızım olacak Allah izin verirse kızım karnımda böyle yumruluyor göbeğimin sağ tarafında şişlik oluyor bi bakıyorum geri düzeliyor sol tarafım şişip sertleşiyor şişerken hissetmiyorum ama oturup kalkarken bi tarafta baskı olunca anlıyorum dışardan belli oluyor bu şişkinlik ama hiç bişe hissetmiyordum hareketlerini felan az önce Kelebek kanat çırpıyor gibi anlık kıpırtı oluyor karnımda sizce artık hareket etmeye başlar mı erken mi daha 🥰🥰