miracinannesi1 Kdk siz yine iyisiniz ben günde belki 1-2 hareket anca hissediyorum şimdiye kadar hiç tekme hissetmedim desem yeridir bazen korkutuyor ama doktora gittiğimde bir sorun yok diyor kendim de bir sorun olsa hissederim anlarım diyorum ama çok az hareket anlamadım gitti
midekoruyucu Kdk benim de öyleydi 38 olduk daha 2 haftadır filan tekmeleri canımı yakmaya başladı, ama yine geceleri uyandıracak gibi değil, herkeste farklı oluyor takmayın kafanıza 🤗 bebiş sağlıklıysa no problem 🤗 annesinin canını yakmak istemiyordur 🙈
Cicek10 Kdk ben de 30+2 yim sizin gibi hissediyorum gece hiç hissetmiyorum gündüz de gayet hafif hiç öyle daha canım yanmadı ya da aşırı hissetmedim
Beste0636 Kdk gecesi iyi olan hamileliklerde bebek doğunca da iyi olurmus pek yormazmış anneyi geceleri diye duymuştum insallah öyledir 🤲🏻💕
Kdk Ozgu_momy bi kere iki kere söylenmedi sürekli aynı şeyler söylenip sende de böylemi diye sorulunca artık üzülmeye başlamıştım
Ozgu_momy Kdk Hiç üzülmeyin insanlar devamlı konuşur , benim bebeğim ve ben böyleyiz çok ta memnunuz birbirimizden deyip geçin
MugeUzell Kdk Canım bende en yakın arkadaşım ile bir hamileyim aramızda 1 gün var ben üstüne gördüğüm için onun karnını severken meğer benimde bebeğim varmış biz hastane kontrollerine falan beraber gidiyoruz ama her şeyimiz farklı oldu ben hiç bi belirti yaşamadım mesela miğde bulantısı istifra koku hassasiyeti ağrı vs ve çalışıyordum enerjiktim o ise aksine çok zorlandı 7 aya kadar miğde bulantısı çekti sürekli halsizdi bazen kolunu bile kaldıracak hali olmuyor tüm gün uyuyordu şimdi de mesela benim miğde yanmam var o biraz daha rahat son ayımızdayız o 20 haftalık falanken bebişin hareketlerini biz bile dışardan hissederdik hala öyle hareketlerini görüyoruz dışarıdan benimde aksine çok sakin sadece geceleri hareketlenme çoğalıyor tekmesi çok az genelde kıpır kıpır minik hareketler ve hıçkırık olarak oluyor yani herkeste farklı oluyor benim ablamın 3 kızı var o da her hamileliğinin farklı geçtiğini söylüyor çok normal bunları düşünme stres yapma kendine bir de plesanta önde falan olunca da az hissediliyor demişti bana doktorum belki de o yüzden olabilir uzun süre hareket hissetmez isen çikolata yada süt içip uzan bende hissetmeyince telaş yapıyorum böyle yapınca genelde hareketleniyor Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🌺
Kdk MugeUzell amin hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🙏🏻 hıçkırıkları hissediyorum bende. Hıçkırıkları hissederken niye tekmeleri o kadar hissedemiyorum diye üzülüyordum. Çok teşekkür ederim 🙏🏻
Minikbimom Kdk zaman geçtikçe sende de olur belki ben uyanmiyorum tekmelere falan ama göbeğimi esime yaslayıp uyuyunca o uyaniyor kişiden kişiye göre değişiyor olabilir
Hmyraksoy Kdk ben ilk doğumum da son ayım da hissetmiştim tekmelerni. Bu üçüncü hamileliğim. 5 aylık olduğundan beri tekmelerni aşırı şekilde hissediyorum. Ve geceleri uyandığım da oluyor😅 her bebek ve hamilelik daha farklı oluyor derler. Bence bununla alakası var🐣 Bu arada üçü de oğlan. İlla bir cinsiyete bağlı olduğunu düşünmüyorum yani kuzum🌸 kendini korkutma ♥️