alpinannesiiii 10 haftalığım 2 gündür sabah kusarken ense kökünden basıma doğru öyle bir agrı girdiki kafam kopacak sandım biraz öncede aynı şekilde kustum cok fena bir ağrı tarifi yok. Sizce normal mi?
ebrr1048 alpinannesiiii sağlık ocağındaki hemşire tansiyonun yükselirse ensenden başın ağrır demişti bi tansiyonuna baktır istersen
alpinannesiiii ebrr1048 yarın kontrolüm var doktora söylerim olmazsa bi sağlık ocağınada giderim o zaman aklıma hiç gelmedi tansiyon teşekkür ederim 👍