Keskinn07 Kızlar aranızda yerleşme kanamaını nasıl ne sıklıkla YAŞADINIZ benım bugun cok az geldı sanırım yerleşme diye dusunuyorum kahverengi ne kadar sürüyor bu olay?
metehaninannesiii Keskinn07 benim de kahverengi gelmişti 5 haftalıkken çok değildi hemen doktora gittim doktorum baktı yerleşme kanaması dedi korkulacak bir durum degil progesteron ilaci verdi her ihtimale karşı onu kullandiktan sonra ertesi gün kesildi
miniginannesi9 Keskinn07 kaç haftaliksiniz. Ben7. Haftada bı damlacık bı kere kahverengi olmuştu. Sürekli olmaz yerleşme kanaması zaten
Zeyzeykr Keskinn07 ben 5. Haftadan 8. Haftaya kadar geldiğini biliyorum ondan sonra görmedim kahverengi gibiydi
Kediannesi123 Keskinn07 adet günümden 2 gün önce gelmişti kahverengi olarak ben adet olucam sanmıştım hatta
Keskinn07 metehaninannesiii progestan bendede var acaba kullansam mı benımde cok az geldı daha gelmedı de kahverengi
miniginannesi9 Keskinn07 kafanıza göre kullanmayın, bı doktor baksın size en doğru şeyi o soyleyecektir
Kediannesi123 Keskinn07 kaç haftalıksın canım doktora gittin mi eğer yerleşme kanaması ise normal ama bazen düşük riski de olabiliyor doktorunla görüş mutlaka
Keskinn07 Kediannesi123 daha yeni gebe oldugumu öğrendim allahtan kanama gelmedi sadece akıntı Olur ya oyle kucuk tırnak kadar gündüz geldi dahada gelmedi hıc kahverengi acık