1a111 bende aynı durumdayim sizinle bende Bingöl’de yaşıyorum Balıkesir Ayvalika gidicem riskli bir durumunuz yoksa bebeğin suyu gelişimi falan iyiyse genelde sıkıntı olmuyor bende giderken tam 32 hafta olmuş olucam bayram falan olunca mecbur biraz erken gidiyorum birde bir doktora başlamam gerektiği için bilet almadan mutlaka hangi firma ile gidecekseniz arayıp sorun yine teyit edin biletinizi öyle alın sürekli değişiklik yapabiliyorlar pandemi sebebi ile 😔 şimdiden iyi yolculuklar, sağlıkla kucağıniza alın bebeğinizi ☺️