gulin-35 canım gururluduyo çok sancı yapıyo ishal olduğu için ama ölçeğini o kadar çok atma eczane bana 1 ölçek ile yaramazsa 1.5 2 yapabilirsin demişti bir sabah yada akşam içsen yeterli gelir ilaca bu kadar alıştırmayalım kendimizi saden kullandın ya sen onu yarını da etkiliyor çıkarıyo wc ye ne demek canım benim cümlemizden fayda olduysa ne mutlu bana 😘