Kızlar 17+1 hamileyim gebelik başlarında da çok çektim ama bir ara yoktu çok rahattım yine başladı oysaki günde 4 l su içerim meyve yerim ama yok olmuyo lağma ile çıktım wc ye afedersiniz ama yine zar zor kasıklarıma hep ağrı sancı girdi kanama vs yok hamd olsun ama çok ıkındım mecburi vücut kendi yaptı doktora gideyim mi bi şey olur mu zaten başlarda hep kanama alanım lekelenmem vardı şimdi yok hamd olsun ama çok korkuyorum acile gidiyim mi