İzmir’de yaşıyorum dogumumu İzmit’te annemlerde yapmak istiyorum (Ocak ayında) çünkü İzmir’de kimsemiz yok oglum.o zaman 3 yaşında olacak sezaryen olcam eşim hemşire hep nöbette neyse annemlerde doğurma kısmı kesin ama doguma 4 gün kala gitmeyi düşünüyorum son ana kadar çalışmak istiyorum böyle olunca da 4 gün öncesinden gidip devlet Hastanesi’nde doğum yapabilir miyim özeller 4-5 bin diyor çok geliyor e devlette randevu almak bile sıkıntı çok kararsız kaldım