ozlmblm Kızlar benim bu ayın 25 adet günüm du 25 de adet oldum ama normal çok değildi ama sadece 1 gün oldu kesildi normalde 4gun sürer di 5.gun bitmiş olurdu adetim acaba üstüne görmüş olabilir miyim
Myworld34 ozlmblm benim de adetim bittikten on gün sonra bir gün kanamam oldu kesildi ben de adet oldum sandım test yaptım benim daha çıkmadı adetim geçmediği için sanırım ama birgün olmuşsa üstüne görmüşsündr hemen test yap
ozlmblm Test yapsam çıkar mi acaba ya anneme anlattım oda diyor üstüne görmüşsündür benimde içime kurdu düşürdü valla 😂 ben kendimi biliyorum 5gun sürer ama bu ay sadece 1 gün oldu
Seymatatogluozkin ozlmblm Yapın idrar testi yarın da sağlık ocağında kan verin olabilir hiç yaşamadım ama öyle bende duymuştum
ozlmblm Burcuckmk aynen benim adetim 1 gün olmaz 4 5 gün olur bende hiç umursamadım normal diye anneme söyleyince o dedi
ozlmblm Burcuckmk bugün test yaptım çok silik çizgi vardı akşam kan vermeye gidicez bakalim değerler kaç çıkacak test beni yanıltmista olabilir bilmiyorum
onhaziran ozlmblm benimde adet gecikeli 6 gun olmuştu çıkmadı erken gebelik testinde çıkmıştı 1 gün sonra