Ben Biberon almadım almayacagım acil lazım olursa eşim gider alır. Kendimi bebeği emzirmeye odakladım ve onunda sorunsuz emecegine. Emzige gelince sürekli düşürüyor bebek sürekli kalkıp yıkamak gerek hijyen konusunda zorlayıcı o yüzden ona da sıcak bakmıyorum