Zeyna27 tabi kendinizi odaklamamanız daha iyi benim en belirgin belirtim geçmeyen göğüs ağrısıydı ve adet olacakmışım gibi kasık ağrısı vardı adetimden 1 hafta önce başlar olmaya yakın geçerdi ama o ay geçmemişti göğüs ağrım, birkaç gün daha bekleyin bence sonra direk kan tahlili yaptırın daha net sonuçlar alırsınız inşallah hayırlı sonuçlarınız olur