tugba5761 oh ya giden biri çıktı :)
Benim sabit doktorum yok 5 aylik olduk ve 4 tanıdığım var özgür hanıma gidiyoruz memnunuz dediler bende gittim iyi gibiydi bilgilerimi aldi ultraayona girdik 2 dkka sürdü yada sürmedi gayet iyi kilosu vs. Dedi boyu vs. Masllah dedi ilac yazdı gönderdi detayli ultrason istedi tamam hocam dedim temmuz sonu gel dedi Ama umut hanımın 5 hastası vardı ben toplasan icerde 5 dkka durdum böyle olsun istemiyorum çünkü ilgi istiyorum şefkat istiyorum ilk başından beri hastası olmadığım için mi böyle davrandı bilmiyorum