Merhabalar 5.5 haftalık gebeyim
İlk ogrendigimde 3 gün kahverengi akıntım geldi doktor progestan başladı sonrasında kesildi aradan 10 gün gecti tekrar başladı ilacla beraber gelen bir kahverengi akıntı var doktor progestan Sabah akşam fitil olarak kullan dedi fakat hala akıntı devam ediyor doktorum çok önemli değil dedi bende anlamadım ve çok korkuyorum 🥺🥺 en son gittiğimde kese ve bebek göründü bu haftasonu kalp atışını belki duyarız dedi ama ben çok korkuyorum benim gibi aynı durumda olan var mı?