Hly3 yara izi kalması vücutta bir şeylerin eksikliği,alerjik reaksiyon,tenin yapısına kadar farklı sebeplerden kaynaklanabiliyor.Mesela ben ne kullansam yara yanık izi geçmiyor bir kaç seneyi alıyor geçmesi.3 sene önce bileğimi arabanın kapısına çarptım çizildi biraz kanadı hala geçmedi izi ne kullandıysam da fayda etmedi.En son madecassol aldım tavsiye üzerine o da pek etkili olmadı ama millette mucizeler yaratıyormuş.