Ayseaytknnnn Canım Temmuz anneleri, yaz anneleri. Kıyafet olarak neler aldınız, ne giydireceksiniz? Kimisi bir zıbın bir çorap giydirsem yeter diyor kimisi vücut ısısını ayarlayamaz uzun kollu giydireceğim diyor. Siz ne yaptınız, acemiliğime helpppp meeeğğ😂🌺🌺
BegumIscanTunc Ayseaytknnnn genelde senin giydiğinin bir fazlası diyorlar ama benim ev aşırı sıcak olduğu için kesin 1 aydan sonra zıbın ve çorap giydiririm çocuk isilik döker yoksa birde ben H&M den hep kısa tulum ve uzun tulumlar aldım elbise ve tayt felan aldım öyle aman aman dolu dolu zıbın almadım
Serapveminikleri Ayseaytknnnn Haziran annesi olarak 21 günlük bebeğim şuan havalar sıcak temmuzda dahada sıcak olcak çıtçıtlı kolsuz (sıfır)zıbın çok alın alt üst yenidoğan 4,5 tane yeterli oda bebek yeni doğduğunda ilk hafta vücut ısısından dolayı kolu giydirmeniz gerekir ondan sonra zaten isilik olmasın diye zibinla kalıyorlar şuan ben hem zıbın hemde patikli pijama giydiriyorum 15,20 günden sonta onuda giydirmeyecem gittikçe havalar ısınıyor çünkü
Purpura26 Ayseaytknnnn 4-5 tane yeni doğan zıbın aldım onlar uzun kollu. 0-3ay olanları karışık aldım. Artık yaşayarak görcez 😃 temmuzun ortası gibi doğumum olcak. Eğer çok sıcak olursa Sadece zıbını giydirir altına patikli alt giydirir müslin örterim üstüne
edaozcan13 Ebruaksoylu benimde eylüle denk geliyor hep uzun kolu kışlık almayı düşünüyorum bizim bura çok soğuk çünkü
mineirem Temmuz 19 annesiyim 3 gün hastanede hastane çıkışı giydirdim evimiz çok sıcaktı sadece zıbın ve çorapla durduk gece bile üzerine ince muslin ortuyodum sadece hiç gazi olmadi hiç üşümedi oglum
Ayseaytknnnn mineirem ay çok iyi o zaman, teşekkür ederim. Yahu her kafadan bir ses çıkıyor bende tecrübeli olanlarınızdan faydalanmak istedim 🌺🌺
BegumIscanTunc Ayseaytknnnn yazın bizler sıcağa dayanamıyoruz el kadar bebek nasıl dayansın en ideali bir zıbın bir çorap yani zaten uyurken kundak oluyor felan yaz sonu gibi uzun zıbın alt giydirilir
H_myra1 Ayseaytknnnn oglum yazın dogdu zıbın giydirdim sadece biz bile dayanamıyoruz sıcaga kücück bebek yazın ortasında uzub kollu giydirmek bilemedim yani
Ayseaytknnnn H_myra1 ben de bilemedim.. yeni doğduğunda vücut ısısı ayarlayamıyor denildi kafam karıştı benimde.